yhdistys :: toimihenkilöt :: yhdistyksen säännöt :: jäseneksi liittyminen :: myyntiartikkelit :: vuoden koira -kilpailu

Liity jäseneksi Suomen Mudiyhdistys ry:hyn!

Suomen Mudiyhdistys ry:n jäseneksi voi hakea kirjallisella hakemuksella rodusta kiinnostunut henkilö, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Yhdistyksen hallitus hyväksyy jäsenet, jonka jälkeen jäsensihteeri postittaa tilitiedot. Maksamisen jälkeen jäsenyys astuu voimaan välittömästi.

Lataa jäsenhakemuslomake word-muodossa tai PDF-muodossa ja lähetä jäsensihteerille Hanna Salovuorelle (hanna.salovuori(at)gmail.com). Lomake on myös mahdollista saada sähköpostitse/paperikopiona, ota yhteyttä jäsensihteeriin.

Jäsentyypit ja -maksut:
-Varsinainen jäsen, jäsenmaksu 15 eur (liityttäessä lisäksi liittymismaksu 3 eur)
-Perhejäsen, jäsenmaksu 8 eur (liityttäessä lisäksi liittymismaksu 3 eur, varsinaisen jäsenen kanssa samassa osoitteessa asuva henkilö)
-Pentujäsen, jäsenmaksu 8 eur (liityttäessä lisäksi liittymismaksu 5 eur per pentue. Pennunostajan ensimmäisen vuoden jäsenyys, maksun maksaa kasvattaja)

Sivun kuvat © Kaisa Kuisma, Terhi Multamäki ja Laura Vornanen